وکیل خانواده تهران؛ رسیدگی به دعاوی خانوادگی+اقساطی

وکیل خانواده تهران: رسیدگی به مشکلات و دعاوی خانوادگی با در نظر داشتن قوانین مختلفی که قانونگذار در حوزه خانواده وضع کرده است، به گونه ای که حقوق موکل احقاق گردد، تنها در تخصص یک وکیل خانواده خبره و حرفه ای می باشد. وکیل بهرام عباسی، آماده مشاوره و همکاری در پرونده های خانوادگی می باشد. کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

[static_block_content id=”628″]

وکیل خانواده تهران

وکیل خانواده در جهت وصل وصال زوجین در نظر گرفته شده است که ممکن است موکل در آخر تقاضای جدایی از همسر خود را داشته باشد، در این جا می بایست وکیل خانواده بهترین و راحت ترین مسیر را برای جدایی موکل خود در نظر بگیرد.

وکیل خانواده در  ابتدا و پیش از هرگونه اقدامی در خصوص طرح دعوا و دفاع از موکل خود باید راه های ایجاد صلح و آرامش را امتحان کند.

وکیل خانواده در کنار تخصص و تجربه بالا در این زمینه ابتدا باید سعی کند موکل با همسر خود  صلح کنند.

زیرا در صورت عدم برقراری زوجین ممکن است خانواده هایی که دارای فرزند مشترک هستند آسیب های جبران ناپذیری را خود اشخاص و به ویژه فرزندان آن ها متحمل شوند.

جهت مشاوره تخصصی و رزرو وقت از بهترین وکیل خانواده تهران، با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

بهترین وکیل خانواده در تهران
بهترین وکیل خانواده در تهران

[static_block_content id=”713″]

لزوم مراجعه به وکیل خانواده در تهران

مشکلات و اختلافات مالی بین دو طرف ممکن است سبب لجاجت های بسیاری بین طرفین شود و هر کدام از آن ها برای حفظ منافع مالی، خود را پیروز این دعاوی بخواهد.

اما این مسئله تصوری کاملا اشتباه است، شخصی پیروز واقعی است که قادر باشد در این خصوص با داشتن سلامت کامل جسم و روح و پشت سر گذاشتن تجربیات بد گذشته با فکر و نگرش جدید به زندگی خود ادامه دهد.

در برخی موارد حتی پس از سال ها از ارائه دعاوی، طرفین برای انتقام گیری از هم سال های متوالی به اقامه دعاوی مختلفی پرداخته اند این موضوع نه فقط سلامت روحی افراد را نابود می کند حتی موجب می شود تا عمر با ارزش آن ها در این باره تلف شود.

وکیل از موکل خود در ابتدا می خواهد که در ابتدا هدف خود را تعیین کند، برای مثال تعیین کند که هدف اصلی وی از مراجعه به وکیل چیست؟ آیا هدف اصلی موکل دارای جنبه های مالی است؟

دریافت مشاوره از وکیل خانواده تهران

در برخی موارد ممکن است موکل قصد ترساندن همسر خود را داشته باشد بعبارتی بخواهد با این کار وی را به زندگی برگرداند و مسئولیت های او را به عنوان همسر در زندگی مشترک گوشزد کند، واضح است که فرآیند و روبه رو شدن وکیل خانواده در این موارد کاملا متفاوت خواهد بود.

اگر موکل مایل به جدایی از همسر خود باشد، دعاوی مطرح شده باید به صورت قاطع و به سرعت انجام شود.

در این صورت دادگاه خانواده به راحتی با صادر کردن رای جدایی آن دو را جلو می اندازد و یا طرف مقابل با توافق موضوع را حل می کند.

زمانی که موکل قصد ترساندن همسر خود را داشته باشد، از طرح دعوا در این مورد جلوگیری شود و با استفاده از تماس های تلفنی امکان ایجاد جلسه مشترک با همسر وی، درخواست تغییر رویه زندگی به صورت جدی از سوی موکل اعلام شود و برای رسیدن به این خواسته به حرف های هر دو طرف گوش دهد و به آن ها دراین خصوص مشاوره دهد.

در بسیاری از موارد وکلا به این موضوع پی می برند که طرفین به هم علاقه بسیاری دارند و برای زندگی مشترک همدیگر را دوست دارند اما به دلیل وجود مشکلات و اختلافات زندگی آن ها درگیر چالش های متعددی شده است.

براساس قانون اولین گام وکیل خانواده می بایست ایجاد صلح و آرامش بین طرفین باشد، اخلاق حکم می کند وکیل خانواده ابتدا راه مذاکره، صلح و سازش را پی گرفته و در صورت عدم مشاهده نتیجه برای روش های بعدی اقدام کند.

موضوعات دعاوی و پرونده های خانواده تهران

  • استرداد جهیزیه ، تأمین دلیل جهیزیه ، تأمین خواسته جهیزیه
  • ترک انفاق، تهیه مسکن مستقل ، تمکین ، نشوز زوجه ،
  • مهرالمثل ، ممنوع الخروجی ، تأمین خواسته و توقیف اموال ، اعسار و تقسیط
  • عسر و حرج زوجه ، گواهی عدم امکان سازش، جدایی
  • فسخ نکاح ، موارد فسخ نکاح ، تدلیس
  • جحر ، قیمومت ، نصب قیم ، عزل قیم ، رفع حجر ، حکم رشد
  • شروط ضمن عقد ، شرط نصف دارایی ، اجرت المثل ، نحله
  • اثبات نسب ، نفی ولد ، اهدای جنین ، فرزند خواندگی
  • دستور موقت در خصوص دعاوی خانواده
  • امور راجع به غایب مفقود الاثر
  • تغییر جنسیت

بهره گیری از وکیل خانواده تهران  شاید کار آسانی باشد اما پیدا کردن وکیل خانواده حرفه ایی و متخصص قطعا کار سختی است.

بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل خانواده تهران

چرا به وکیل خانواده نیاز داریم؟

به دلیل مشکلات اقتصادی و فرآیند زندگی ها، افراد به وکیل خانواده در تهران متخصص، حرفه ایی و مورداعتماد لازم دارند تا بتوانند مشکلات زندگی خود را با وی در میان بگذارند.

امروزه به دلیل ازدیاد پرونده های مشکلات خانوادگی در دادگاه ها سبب شده تا افرادی سودجو پا در این عرصه بگذارند و شما را از دستیابی به وکلای حرفه ایی دور کنند.

در جوامع انسانی، خانواده به گروهی از افراد گفته می‌شود که با یکدیگر از طریق هم‌خونی، تمایل سببی، یا مکان زندگی مشترک وابستگی دارند.

ویکی

در بسیاری از مسائل خانوادگی ممکن است با یک راهنمایی و مشورت از سوی یک وکیل خانواده کاربلد مشکل طرفین برطرف شود و نیازی به طی کردن فرآیند طولانی را نداشته باشید.

به همین سبب توصیه ما به شما این است که با کمک گرفتن از وکیل خانواده متخصص خود را در دام افراد سودجو نیاندازید.

گاهی حتی حکمی در دادگاه بدوی توسط برخی افراد گرفته می شود که دلیل اصلی  آن، این است که به درستی صادر نشده است، در مراجع عالی امکان نقض آن زیاد است و سبب از دست رفتن هزینه، زمان و حق افراد خواهد شد.

وکیل خانواده در چه مسائلی تخصص دارد؟

یک وکیل متخصص امور خانواده میتواند در تمامی دعاوی خانواده شامل طلاق، نفقه، حضانت، عسر و حرج و سایر دعاوی نقش تاثیر گذاری ایفا کند چرا که اشراف کامل بر قوانین خانواده دارد.

برای مشاوره با وکیل خانواه چه باید کرد؟

در صورت تمایل به مشاوره با وکیل خانواده کافی است با شمارهای درج شده در سایت تماس بگیرید تا هماهنگی لازم صورت گیرد و بتوانید با یک وکیل متخصص خانواده صحبت کنید.

وکیل دعاوی خانواده تهران

با مشخص کردن استراتژی لازم برای رسیدن به نتیجه در زمان کوتاه پرونده را به نتیجه ایی که انتظار می رود برسانند.

خانواده از ارکان اصلی جامعه است، سلامت و شادابی خانواده منجر به داشتن جامعه ای سالم و پرنشاط میگردد، حفاظت از حریم خانواده نیز در گروه پایبندی به اصول اخلاقی،اجتماعی و تعامل دوطرفه زن و شوهر و در ادامه رعایت حقوق والدین توسط فرزندان و حقوق فرزندان توسط والدین می باشد.

بهترین وکیل خانواده در تهران
بهترین وکیل خانواده در تهران

نقش وکیل خانواده در دعاوی

همانطور که گفته شد، وکیل خانواده به دعاوی مختلفی که میتواند یک خانواده در آن درگیر شود میتواند رسیدگی کند. در ادامه به بخشی از فعالیتهایی که وکیل خانواده میتواند در آنها تاثیر به سزایی داشته باشد میپردازیم.

نقش وکیل خانواده در تمکین

زمانی که زوجه بدون عذر و دلیل محکم قابل اثبات، منزل مشترک را ترک کند، بحث عدم تمکین مطرح میشود و شوهر میتواند دادخواست محکومیت به تمکین را پیگیری کند. در این خصوص مرد برای اثبات عدم تمکین نیاز به مراجعه به وکیل خانواده دارد.

از طرف دیگر شرایطی مانند اعتیادشوهر؛ فحاشی و ضرب و شتم، سوءرفتار و غیر نیز اگر از طرف زن اثبات شود دیگر نیازی به زندگی مشترک با شوهر نخواهد داشت و برای اثبات این امر، نیاز به وکیل خانواده در تهران می باشد.
اگر مردی بتواند حکم عدم تمکین را برای زوجه اش بگیرد، موجب میشود که نفقه به زن تعلق نگیرد. از طرف دیگر هیچگاه نمیتوان زن با بصورت فیزیکی اجبار کرد که به زندگی در خانه ای مشترک ادامه دهد و در این شرایط نیز دادگاه خانواده در صورت ناشره شده زن، به مرد اجازه ازدواج مجدد را میدهد.

نقش وکیل خانواده در عسر و حرج

عسر و حرج به معنی سختی و مشقت در زندگی مشترک است، البته که هر سختی را نباید مصداق عسر و حرج در نظر گرفت و در قانون خانواده بخصوص قانون مدنی، مصادیق عسر و حرج ذکر شده است.

در ماده 1130 قانون مدنی، قانونگذار مواردی را ذکر کرده است که در صورت اثبات آنها از طرف زن، زن میتواند برای جدایی و طلاق اقدام کند و به زندگی مشترک خود را شوهرش پایان دهد.


برای اثبات موارد عسر و حرج در دادگاه خانواده، وکیل خانواده میتواند نقش بسیار موثری داشته باشد و با تسلط و اشراف بر قوانین به خوبی شما را راهنمایی کند که آیا میتوانید با توجه به شرایط و ادله ای که در دست دارید به موفقیت برسید یا خیر.

نقش وکیل خانواده در ممنوع الخروجی مهریه

در صورتی که زوجه برای مهریه اقدام کند، و درخواست خود را ثبت کند، مرد ممنوع الخروج میگردد، اما ممنوع الخروجی شوهر از طریق دادگاه، تنها بعد از صادرشدن حکم و قطعی شدن آن در زمانی که به مرحله اجرای احکام میرسد قابل انجام است.
در صورتی که زوج درخواست اعسار کند نیز بر اساس قانون جدید نحوه اجرای محکومیت های مالی، که مصور سال 1394 می باشد، چنانچه درخواست اعسار وی از طرف دادگاه خانواده پذیرفته شود ممنوع الخروجی وب برطرف خواهد شد.

نقش وکیل خانواده در مسائل ارثی

از دیگر مسائلی که یک خانواده را درگیر خود میکند، زمانی است که پدر یا مادر و یا حتی فرزندی فوت کند، در این مواقع از آنجا که اموال بجا مانده باید بین وراث تقسیم شود معمولا اختلافات و یا حتی کلاهبرداری هایی صورت میگیرد. و از آنجا که پیچیدگی های متعددی در قوانین مرتبط با ارث وجود دارد مراجعه به وکیل خانواده میتواند جلوی بسیاری از دعاوی را بگیرد.

بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل خانواده تهران

شماره تماس وکیل خانواده تهران

نخستین وظیفه وکیل خانواده در تهران این است که به صورت تخصصی در تمام ابعاد پرونده مذکور در دعاوی خانوادگی  از موکل خود دفاع کرده و می بایست با در نظر داشتن اخلاق، معتمد بودن و داشتن انصاف و رفتار صحیح اسرار موکل خود را حفظ کند و از تبانی با فرد مقابل پرهیز کند. جهت هماهنگی برای مشاوره و یا رزرو وقت با شماره درج شده در bahramabassi.com تماس بگیرید.

[static_block_content id=”628″]

4.7/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «وکیل خانواده تهران؛ رسیدگی به دعاوی خانوادگی+اقساطی»

    1. بهرام عباسی

      سلام. طلاق صورت های مختلفی داره که بر اساس تعرفه قانونی میزان حق الوکاله مشخص میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to Top تماس با وکیل!