شماره وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در کرج

یکی از موارد مهم در معاملات ملکی تنظیم سند است و اگر فروشنده از این کار خودداری میکند، میتوانید با کمک وکیل الزام به تنظیم سند در کرج او را مجبور کنید که سند را به نام شما بزند.

آیا مالکیت تنها با سند مشخص میشود؟

بر اساس قانون تنها کسی که سند ثبت شده در دست داشته باشد بعنوان مالک یک ملک شناخته میشود. و داشتن مبایعنامه و یا وکالت نیز به معنی مالکیت شخص نمیباشد.

در معاملات ملکی معمولا طرفین معامله قولنامه ای را تنظیم میکنند و متعهد میشوند که بر اساس شرایط و زمان مشخص شده به تعهدات خود عمل کنند. اما قولنامه نشان دهنده مالکیت از نظر قانون نیست و بهتر است که سند رسمی تنظیم شود. برای اینکار فروشنده و خریدار ملک باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند و سند مالکیت را تنظیم کنند.

بهترین وکیل الزام به تنظیم سند در کرج
بهترین وکیل الزام به تنظیم سند در کرج

مواردی وجود دارد که فروشنده یا خریدار از انجام معامله خودداری میکند. در این حالت شخص دیگر میتواند به دادگاه برود و درخواست الزام به تنظیم سند رسمی را طرح کند.
در صورتی که یکی از طرفین از انجام معامله خودداری کند ، شخص دیگر می‌تواند به دادگاه مراجعه کرده و درخواست الزام به تنظیم سند رسمی را مطرح کند .

یکی از مهمترین دعاوی که وکیل نقش تاثیر گذاری در آنها دارد دعاوی ملکی می باشد. اگر به دنبال وکیل ملکی خوب در کرج هستید حتما با ما تماس بگیرید.

از آنجا نوشتن یک طرح دعوای خوب و مناسب و استناد به قوانین درست و محکم نیاز به تخصص دارد بهتر است که این کار را با نظر وکیل الزام به تنظیم سند رسمی پیش ببرید. چرا که تخصص وی همین کار می باشد.

موانع تنظیم سند چیست؟

اگر ملک مورد معامله در رهن یا بازداشت باشد، امکان سند زدن آن وجود ندارد و باید ملک حتما آزاد باشد. در موارد دیگر نیز ممکن است که فروشنده مالک اصلی ملک نباشد، در این موارد خریدار میتواند دادخواست فروش مال غیر را مطرح کند.

الزام به تنظیم سند یک دعوای مالی است یا غیرمالی؟

دعوای الزام به تنظیم سند، از نوع دعاوی مالی می باشد و هزینه آن بر اساس دعاوی مالی محاسبه میشود.

حق الوکاله وکیل الزام به تنظیم سند در کرج چقدر است؟

میزان حق الوکاله در خصوص دعاوی الزام به تنظیم سند بر اساس ارزش ملک مورد نظر محاسبه میشود.

مشاوره با وکیل الزام به تنظیم سند در کرج

تمامی دعاوی مرتبط با املاک، در دادگاههای محل وقوع ملک صورت میگیرد. در دعوای الزام به تنظیم سند، باید تسلط کافی بر قوانین ملکی داشته باشید از این رو توصیه میکنیم حتما با یک وکیل الزام به تنظیم سند در کرج مشورت کنید تا بتوانید در دادگاه برنده باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to Top تماس با وکیل!