وکیل کیفری در کرج با مناسب ترین قیمت، وکیل متخصص کیفری

در پرونده های کیفری باید به وکیل کیفری در کرج مراجعه کنیم. Criminal lawyer یا وکیل کیفری فردی متخصص در زمینه رسیدگی به جرایم کیفری یا Criminal offenses می باشد.

وکیل کیفری در کرج: وکیل متخصص دعاوی کیفری کیست؟ چطور میتوانیم وکیل کیفری با قیمت مناسب در کرج پیدا کنیم؟ رسیدگی به پرونده کیفری چقدر طول میکشد؟ در ادامه پاسخ سوالات شما را داده ایم. وکیل بهرام عباسی بعنوان وکیل متخصص کیفری در کرج آماده ارائه مشاوره تخصصی و وکالت در پرونده های کیفری به تمامی ساکنین کرج و استان البرز می باشد.

بهترین وکیل کیفری کرج

در دعاوی مرتبط با جرایم کیفری، از آنجا که مسائلی مانند آبرو و جان انسان در میان است حساسیت کار بالاست و وکیل کیفری باید علاوه بر تسلط بر قوانین، از تجربه کافی نیز برخوردار باشد و همینطور وکیل کیفری کرج باید قدرت کلامی کافی برای دفاع از حقوق موکل را داشته باشد.

اصلی ترین جرایم کیفری

در دعاوی و پروندهایی با موضوعات زیر که از جرایم سنگین کیفری هستند داشتن وکیل خیلی مهم است:

  • قتل
  • سرقت
  • جعل مدارک
  • کلاهبردای
  • تجاوز

در این نوع جرایم، این احتمال وجود دارد که موکل به دلیل اینکه از حقوق خود اطلاع کافی ندارد دچار ضرر جانی یا مالی سنگین به واسطه حکم صادره شود. پس در این موارد توصیه اکید میشود که از وکیل کیفری کرج کمک بگیرید.

وکیل کیفری کیست؟

معمولا به وکیل کیفری، وکیل مدافع هم گفته میشود چرا که در جرایم کیفری مستقیما با مال و جان مردم مواجه هستیم و جرایمی مانند قتل، جعل،تجاوز و کلاهبرداری از مهمترین جرایم کیفری هستند که وکیل در آنها نقش مهمی ایفا میکند، و در دادگاه و دادسرا و یا حتی اداره تعزیرات به دفاع از حقوق موکل خود می پردازد.

بهترین وکیل کیفری کرج
بهترین وکیل کیفری کرج

شرایط تنظیم شکوائیه در پرونده کیفری

  • درج نام و نام خانوادگی فرد شاکی و همچنین نام پدر و نشانی دقیق شاکی
  • نوشتن ضرر و زیان قابل مطالبه ی وارد شده به مدعی
  • ئرچ موضوع شکایت و همچنین تاریخ و محلی که جرم واقع شده است.
  • عنوان دلایل و اسامی و مشخصات همراه با نشانی شهود و مطلعین
  • نوشتن نشانی و نام فرد مظنون

استراتژی کار وکیل کیفری کرج

خوب است بدانیم که یک وکیل کیفری در کرج برای موفقیت در پرونده معمولا از یک استراتژی دفاع مشخص پیروی میکند، که مبتنی بر یکی از 4 روش دفاع در دادگاه های جنایی مشخص میشود:

  • نفی کلی اتهام موکل
  • پذیرفتن ارتکاب اصل جرم و ایجاد مناقشه در عنوان اتهام
  • تمرکز بر عوامل منتفی کننده مسئولیت کیفری
  • استناد کردن به موجبات منتفی کننده مجازات

زمانی که وکیل با پرونده مواجه میشود، با بررسی کردن محتویات پرونده و شرایط موکل، نوع استراتژی خود را انتخاب میکند. در تمامی دعاوی کیفری و جرایم کیفری، حتما با وکیل کیفری کرج مشورت کنید.

حقوق کیفری یا حقوق جزا یا حقوق جنایی شاخه‌ای از حقوق عمومی است که به بررسی حمایت‌های دولت از حقوق افراد و ارزش‌های جامعه می‌پردازد.

وظایف وکیل کیفری چیست؟

زمانی که یک پرونده کیفری به وکیل ارجاع داده میشود، در مرحله اول وکیل کیفری در کرج به مطالعه دقیق پرونده می پردازد و وضعیت و گفته های موکل خود را بررسی میکند تا با تسلط کامل بر شرایط پرونده، در جلسات دادگاه در کنار موکل خود قرار گیرد.

در زمان جلسات دادگاه نیز، پیش از هر جلسه مسائل احتمالی و مواردی که ممکن است در روند جلسه نیاز باشد را با موکل خود صحبت میکند.

بکار گیری این اقدامات در کنار تسلط بر قوانین و همچنین تخصص و تجربه مشارکت در پرونده های کیفری باعث میشود تا رای مطلوب تری در دادگاه به نفع موکل حاصل شود. تخصص وکیل کیفری کرج به نتیجه رساندن پرونده در زمان کمتر و با هزینه کمتر به نفع موکل خود می باشد.

بهترین وکیل کیفری کرج
بهترین وکیل کیفری کرج

دستمزد وکیل کیفری در کرج

با توجه به نوع پرونده و پیچیدگی های آن میزان حق الزحمه وکیل کیفری کرج میتواند متفاوت باشد. به همین دلیل معمولا مشاوره هایی قبل از انتخاب پرونده صورت میگیرد و در جلسه ای که با موحل برگزار میشود شرایط پرونده سنجیده میشود و بر اساس آن میزان دستمزد براورد میشود.

از انجا که گرفتن نتیجه مطلوب در پرونده های کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بهتر است که حتما با همراهی وکیل کیفری در کرج، در دادگاه حاضر شویم نه اینکه شخصا به دفاع از حقوق خود بپردازیم. چرا که پروندهای کیفری مستقیما با مال و جان و حیثبت انسان در ارتباط است.

سوالات متداول

بهترین وکیل کیفری کرج کیست؟

وکیل بهرام عباسی دارای مدرک وکالت پایه یک دادگستری، با تجربه بالا در رسیدگی به جرایم کیفری در کرج، و تسلط کامل بر قوانین مجازات اسلامی آماده همکاری با شما می باشد.

وظایف وکیل کیفری چیست؟

از آنجا که پرونده های کیفری با جان و آبروی انسانها ارتباط نزدیکی دارد، وکیل کیفری باید تسلط کامل بر قوانین داشته باشد و تجربه کافی در رسیدگی به دعاوی کیفری را داشته باشد. دفاع از حقوق موکل در دادگاه های کیفری کرج بر عهده وکیل کیفری کرج می باشد.

اگر به دنبال بهترین وکیل کیفری کرج هستید کافی است با ما تماس بگیرید. رسیدگی به پروندهای کیفری در سراسر کرج و استان البرز بصورت تخصصی و حرفه ای را از ما بخواهید.

از جمله مهمترین مناطق کرج میتوان به محله های زیر اشاره کرد:
  • عظیمیه: محله عظیمیه کرج شامل خیابانهایی مانند میخک، گلستان و تختی می باشد. ساکنین عظیمیه اقشار مرفه و متمدن هستند. وکیل کیفری در عظیمیه کرج با شناختی که بر روی جرایم کیفری دارد، میتواند در کمترین زمان به پرونده کیفری شما رسیدگی کند.
  • گوهردشت: محله گوهردشت کرج نیز یکی دیگر از مناطق بالای شهر کرج است که اکثر جمعیت آن قشری تحصیل کرده است. اگر درگیر یک مشکل و دعوای کیفری هستید، حتما با وکیل کیفری در گوهردشت کرج مشورت کنید.
  • جهانشهر: این محله جزو محله های اداری کرج می باشد. وجود دفاتر و شرکت های مختلف در این منطقه آن را به جایی پرتردد تبدیل کرده است. در پروندهای کیفری حتما از مشاوره وکیل کیفری جهانشهر کرج بهره مند شوید.
  • مهرشهر: وجود کاخ مروارید و همچنین آب و هوای خوب مهرشهر باعث شده که این منطقه در 5 فاز توسعه یابد و پتانسیل رشد بالایی در ساخت و ساز دارد. وکیل کیفری مهرشهر کرج آماده همکاری در تمامی جرایم کیفری می باشد.
  • سایر محلات مهم کرج عبارتند از: باغستان؛ شاهین ویلا؛ خیابان طالقانی؛ مصباح؛ قلمستان؛ حصارک؛ گلشهر؛ آزادگان؛ دهقان ویلا؛ کلاک؛ کوی کارمندان؛ شهرک بنفشه؛ شهرک اوج؛ شهرک ذوب آهن؛ کمالشهر؛ خرمدشت.

شماره تماس وکیل کیفری در کرج

اگر درگیر یک پرونده کیفری هستید و به دنبال بهترین وکیل کیفری کرج هستید، میتوانید با وکیل بهرام عباسی تماس بگیرید و از تخصص و تسلط ما جهت رسیدن به نتیجه مطلوب کمک بگیرید. جهت رزور وقت مشاوره با شماره درج شده در https://bahramabassi.com تماس بگیرید.

منبع: https://mirshah.com/وکیل-کیفری-در-کرج/

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «وکیل کیفری در کرج با مناسب ترین قیمت، وکیل متخصص کیفری»

  1. واقعا ممنونم از آقای بهرام عباسی که شرایط بنده رو درک کردن و حق الوکال رو به صورت کاملا اقساط در طی انجام روند پرونده دریافت کرده اند. متاسفانه دفتر هر وکیلی که رفتم بهم گفتند حداقل نصف حق الوکاله پرونده رو اول کار باید پرداخت کرد، که واقعا برای خیلی از افراد سخت می باشد، ولی با وجود همچین وکیل هایی هنوز جای امیدواری به وجود انسانیت هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Scroll to Top تماس با وکیل!